Det vi kommer ihåg från 2011

Planeringen inför 2011 var att genomföra en jaktkurs, anlagsprov på björn, ev någon utställning, en resa till USA och en fjälltripp under sen sommaren. 


Foto: Gizmo på björnprovet. Endast 4 fjutiga poäng från godkänt. Så duktig han var. Så stolt över mitt hjärta. Ni som vill se mer av provet med Gizmo, gå in på youtube och sök på springer på björnprov.

Stort tack till mamma och pappa som verkligen ställde upp när husse bröt benet och tog hand om Gizmo på bästa sätt.

Sen var ju planeringen att vi skulle till USA i tre veckor. Tyvärr så gick Andreas och bröt foten dagen innan avresa. Det slutade med att jag fick åka själv. Visst hade jag trevligt och jag fick göra det som har varit en dröm för mig och det var att bada med delfiner. Tråkigt att Ante inte kunde vara med mig när jag fick göra det jag drömt om .


Foto: Jag i min dröm <3


Foto: Vackra Zion park.


Foto: Späckhuggare i San Diego på Sea World.


Foto: Jag i Californien, LA och muscle beach med Santa Monica piren i bakgrunden.

Medans matte var på semester och husse legat med brutet ben så sprang Eddy vänstervarv i Umeå. Och med underbara resultat. Eddy slog till med att bli bästa hane med Cert samt BIR och CACIB. Stort tack till Kicki och Josefin som ställt upp och visade Eddy samt tagit hand om honom på bästa sätt när matte varit borta. 


Foto: Eddy sommaren 2011.

I slutet av Augusti så for jag, Andreas och hundarna. Mina bröder deras fam och Antes bror och hans fam till vackra björkliden. På agendan så stod fjällvandring självklart på schemat dock inte för Andreas som fick vara stugvärd pga sin brutna fot.


Foto: (Från vä) Lillebror Anders, Jag, Eddy, Gizmo och storebror Tony.


Foto: Våra syskon barn. Fr vä Maja, Rebecka, Lovisa och Sofia <3


Tack 2011 för fantasktiska upplevelser!
Ha det gott och en trevlig läsning!
/ Jessica




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0