BIM & Cert i Tromsö

Äntligen kommer vi ut på internet. Har hela våren har vi haft problem med att få igång en fungerande nät. Så detta har vi gjort och detta har hänt:

Helgen som var tillbringade jag och kicki (kennel Finnliden) i tromsö. Vilken härlig helg vi hade. Fint väder, trevligt sällskap och härliga resultat.


Foto: Filippa K, BIR & BIG 2 och Eddy, BIM & cert.


Foto: Jag och Eddy (Finnlidens End of Crime) på Tromsö Camping.

Tack Kicki och Filippa för en trevlig helg. Vi hade det verkligen jättemysigt, hoppas på en repris snart. Kram till er. Tack även till Kennel Nelvana´s gäng med siv i spetsen för en trevlig helg och för kortet.

Här kommer lite kort från fjällen där vi tillbringat vårens alla helger....nästan ; )


Foto: Ante håller på att fixa lunchen.


Foto: Jag och Eddy ute i fin vädret ; )


Foto: Jag och Gizmo (Finnlidens Autumn Charm) pimplar.

Ha det till nästa gång. Hoppas att inte nätet strular igen bara....... 

Kommentarer
Postat av: Lisa

GRATTIS än en gång!!! Så jäkla kul :).



Hänger gärna på nästa gång och ser hur det går för er....visst håller det på att vara dax för en träff SNART?



KRAM

2010-06-07 @ 14:47:57
URL: http://langtanochvantan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0