Fjällen.....

Det var ett tag sen jag uppdaterade. Vi har varit i fjälls några gånger så det kommer några bilder från de äventyren. Helgen 20-22/3 så hade vi lule besök av våra kära kompisar som vi inte träffar så ofta. Det var verkligen en rolig helg, det var länge sedan jag skrattat så mycket. Då båda killarna fyllde .... år så bokade vi bastun en kväll sen var vi och käkade ett helt gäng på lördagkväll. Vill passa på att tacka Ante och Jeanette för en super trevlig helg. Vi hoppas de vill komma och häls på oss i fjälls nästa säsong.


Foto: Jag och Eddy på min skoter och nyinköpta flyt dräkt.


Foto: Jeanett och Ante.L och en springer (Gizmo som söker tappad mat).


Foto: Jeanette står och väntar på avfärd. Våran husvagn & spiketält i bakgrunden.


Foto: Middag på anläggningen, hela gänget samlat för födelsedagsfirandet.


Foto: Måste sätta in en bild på pulkan ante byggt åt gossarna, fin va! Den funkar jättebra som fika bord också : D


Avslutar med en bild på mig och mina kära pojkar, Eddy och Gizmo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0