-30 grader....brrrr

Fy f...n vad kallt det är ute. -30 grader nog för att jag tycker om vintern men detta är lite väl i kallaste laget. Nåja jag och kusin Åsa fick för oss att vi skulle fota hundarna och så var det ett utmärkt tillfälle och träna lite att ställa upp hundarna inför kommande utställningar. Här kommer några foton från träningen och fotostunden.......som krävde lite tålamod då de inte alltid var så samarbetsvilliga.


Foto: Inez som funderade vad i alla sina dar menar de med att jag ska ligga så här......matte?????


Foto: Inez i egen hög person!


Foto: Gizmo som var lite ärrad för dagen kollade på oss som om vi var tokiga............vad ska vi göra ......var det detta???


Foto: Gizmo trivs bäst i hans nya fåtölj och hans älskade gröna kudde.


Foto: Sen var det Eddy´s tur........här är det well to please......the show man.

Vi tog en hel massa uppställnings bilder men då underlaget var för halt blev de inte bra så då gick vi ut.......brrrrrrrrrr. Trots kylan blev det några bilder .................

Foto: Åsa tränar på att ställa inez och jag bakom kameran ger instruktioner.


Foto: Här tränar jag och Eddy och Åsa är bakom kameran och ger instruktioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0