I väntan på snön!

Idag har jag och hundarna varit på en skogspromenad. Nu är det så kallt att frosten från morgonen ligger kvar och då vet man att snart kommer snön.



Tänk att jag fick de att stå still det är ett under! Nåja det finns en hel massa kort där de ej är med pga att de sprungit ur bilden innan den fastnat. Som den här nedan tex.



Efter våran skogstur är det skönt att komma hem och se att husse gjort upp eld så vi får värma oss.



Har för första gången använt lovikka vantarna så nu är det kallt. Ska i dag plocka bort alla tunna jackor och pannband. Fram med det varma för jag hatar att gå och frysa. Jag tror inte jag vet något värre faktiskt. 



Trevlig "varm" helg på er allesammans!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ha ha, jo, när man har springrar så blir det många tomma bilder för dom rusar som dårar och man hinner inte alltid med med kameran:-D

2008-11-03 @ 14:09:53
URL: http://www.gladjedalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0