Vad tiden går fort...

Ja, vad tiden går fort. Snart är det jul. Jag och Ante satte upp julgranen i går. Ante hade köpt nya ljus till granen i olika färger. Jag skrattade och sa att granen ser ut som en Las Vegas gran. Gryllig med alla 200 ljus och med allt tingel och tangel. Nåja han tyckte att den såg ut som en "Kalle anka" gran.  Det ska bli skönt med jul och få vara lite ledig. Vi ska även vara på ett dop efter jul. I år tillbringar vi julen i Luleå hos Andreas föräldrar.

Här har det kommit snö vill jag lova. Drivorna är höga och hundarna tjuter av glädje varje gång vi går ut i skogen så de får hoppa ut i djupsnön. Ante var i Lördags ut med min skoter, han har ju inte fått sin ännu. Det är tur att gumman håller han med grejer så han kan leka. Jag tänkte vara mellandagarna och kika efter en skoterhjälm. Det var svårare än jag trodde. Problemet är att jag inte kan ha linser utan måste ha glasögon. Det är så svårt att få tag i skoterglasögon som passar och en öppen hjälm som passar i sin tur dom glasögonen. Nåja vi får väl se om jag fyndar något.

På Lördag kväll var det dags för det årliga julbordet med Antes firma. Vi var på Fjällnäs slott och åt. Bra mat, trevlig stämmning och framförallt var det ganska lugnt och skönt för öronen. Inte hög musik och en massa surr. Alla verkar ha haft trevligt. Efter middagen (som jag som vanligt åt för mycket av) så skulle jag på jobbet. ÅÅÅ vad hade jag inte gjort för att få gå och sova efter en sån middag. Jag åt på jobbet först kl 03:00 och jag brukar i normala fall äta redan vid midnatt.

På grund av att jag jobbat rätt mycket sista tiden så går det dåligt med uppdateringarna då jag är så trött. Ska försöka förbättra mig. Här kommer i alla fall några bilder nya som gammla. Ha de gott till nästa uppdatering.


Foto: Storebror och Jag, Kumma våren -07.


Foto: fr vä. Lillebror, Jenny, Camilla en härlig vår dag -08.


Foto: Gizmo i fjällen -08.


Foto: Dundret.


Foto: Gizmo sovandes i soffan i ullatti efter en hel dag ute.


Foto: Eddy med dam sällskap.


Foto: Thailand -06. När man ser bilden börjar man lääääängta snart bär det av igen. Vad härligt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0