De som varit och det som kommer!

Det var ett tag sen jag uppdaterade. Har haft fullt upp så då blir det att hårdprioritera. Tyvärr så kommer inte uppdateringen i första hand. Hittade bilder från i höstas när vi fjällvandrade. Vilka härliga minnen så trevligt det var.


Nu när våren är här så spenderar vi nästan alla helger i fjällen, Stora Sjöfallet. En av höjdpunkterna under året.


Foto: Härligt med våren i fjällen, Akka i bakgrunden.

Mamma fyllde år och ville absolut inte ha någonting. Men vi i familjen tyckte att nåt roligt måste hon få. Vi bokade en resa till Stockholm och en tjejhelg. Vi åt gott, shoppade och gick och tittade på Lets dance. Tack tjejer det var länge sedan jag har skrattat så gott.


Foto: Mamma, moster Anki och min svägerska Anette på Lets dance.


Foto: Vi var allihop på Kho pan gang och åt middag, speciell och rolig miljö.

Idag så har jag och Ante varit med hundarna på skidtur med grillning med kompisar. Jättetrevligt.

Foto: Ante med våra pojkar på skidtur.

Det som kommer och det vi ser framemot är den kommande jaktträningen under kristihimmelfärdshelgen. Om ni är intresserade så titta in på SSRK Gällivares hemsida.

Tack för den här gången / Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0