Nya händelser!

Ja då har jag och Åsa varit till Uppsala. Det var en intressant helg och roligt att träffa annat "springer folk".  Stort TACK till Solveig, Christer, Figge, Lycka och Lina för stor generositet när det gäller allt från skjuts till och från tåget, trevligt sällskap och god mat. Det var verkligen roligt att träffa er och vi hoppas på ett snart återseende : ) .

Efter jag kommit hem så har vi gått några viltspår. Sen han jag vara och träna sök på fält (äng) innan SNÖN kom.  Ja vad ska man säga mer än redan??????? Ja det kom så mycket att jag var tvungen att gå och söka igen snöräven. En dag som denna får mig att tänka på en bild som jag tog i somras.....undra varför....skratt.


Foto: Eddy & Gizmo väntar att husse ska lägga till vid bryggan ute på Uddskär (brändöskär).

Hittade en till bild från i sommar. Så här i efterhand så tror jag att nästa års semester blir lite längre än 3 veckor.


Foto: Fredrik, Roger, Jag och Lovisa. Eddy, Gizmo och Rebecka.

Jag vill avsluta med en bild som togs på valpträffen i sommras.


Foto: Elli och Eddy.         

Ha de till nästa gång : )


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad kul med en liten rapport från Uppsala, kanske måste höra av mig för en lite mer detaljerad rapport ;) Semesterbilderna ser härliga ut med tanke på det vita på backen. Har varit på exkursion i inlandet de senaste dagarna och det var lite väl mkt snö på vissa ställen för att vi skulle kunna se allt. Gillar båtbilden på Eddy han påminner om Ellie, man kan vila i alla lägen där man inte har fritt fram att springa, hehe

Hoppas allt är bra med er

Josefin o Ellie

Indra gumman är utlånad till kurs i KIRUNA i helgen, ojoj vad man saknar något här hemma nu.

2009-10-09 @ 23:35:11
Postat av: ingalill

Lilla Ellie träffade jag i Nordmaling i helgen. Tog lite kort, men glömde kameran i Hörnefors!

2009-10-13 @ 09:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0