Valpar...

Den 4/3 så for vi till Öjebyn för ögonlysning och gonoskopi undersökning som gav resultatet u.a. Så glad vi blev då våran goa kille väntade tjej besök från Norge. Och vilket besök de blev. Kärleksparet väntar förhoppningsvis valpar i maj.  Mamma till valparna är Nelvanas Snowcrystal "Tuva" .Här kommer några bilder av kärleksparet.
 

Foto: Eddy (Finnlidens end of crime) & Tuva (Nelvanas Snowcrystal).


Foto: Kärleksparet leker i snön.


Foto: Eddy spanar efter Tuva.........vars tog hon vägen?

Vi håller tummarna för de två.

Kommentarer
Postat av: Lava

Matte har visat mig bilderna Eddy, så nu är jag lite sur. Ingen har jag att leka med heller Matte och Husse vakar över Donna som en hök, jag får inte ens brotta ner hon. Får jag vara med er och leka någon dag?

Kramar Lava

2009-03-10 @ 13:39:54
URL: http://www.freewebs.com/doggydonna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0