Thailand!

Äntligen har nedräkningen börjat. Dags att börja packa ner allt man ska släppa med sig. Måste även trimma hundarna de är nog så håriga. Sen blir det lite info till hundpassarna. I allt detta ska man även hinna jobba, sova, äta och hinna vara på ett 40 års kalas innan måndag. Känns liiiiiiiiiiite stressigt. Jo ska även börja med att sticka på min kusins åremössa. Har faktiskt gjort två åt mig själv de blev riktigt bra och sköna är dom. Nåja det är tur att man åker till varmare bredgrader man behöver inte dra med sig tjocka kläder de blir ju lätta plagg.

Ska passa på att njuta för när jag kommer hem blir det nytt jobb, uts, träningar och kurser. Ja kortfattat så mycket man kan klämma in i sin vardag. 

När jag kommer hem hoppas jag att det kommit mycket snö så skoter föret är bättre. Samt att det varit minus grader så att isarna håller för kommande pimpelsäsong.

Ha de!  Till nästa gång jag skriver det blir om c:a 2v. Thailand nässsssssssssta........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0