Då är det åter vardag..

Ja, då har vardagen sakteliga åter infunnit sig både fysiskt och mentalt. Nåja det är inte så länge så går man där barfota i sanden och sippar paraply drinkar och låter lugnet lägga sig. Har inte känt någon resfeber ännu men den lär väl komma.  Jag och ante pratade om våran kommande semester ( Thailand) idag faktiskt. Vi har haft så fullt upp med allt från jobb till storhelger till dop så vi har inte ens hunnit prata om semestern. Vi tycker båda att det ska bli skönt att få ett break i vardagen och från hundarna. Nog för att det är de bästa vi har men nog kan man bli j-ligt less dem i bland.

Har börjat träna Eddy i agility. Han kan behöva lite hjärngympa då han för tillfället är hyper. Dock har han inte haft det så lätt då nästan hela Gällivares tikar löper (känns det som). Det gick jättebra att träna med han trots att han skulle nosa igenom hela lokalen. Däcket gick som en dans, inte att han försökte gena ens. Jättekul tror jag vi båda tyckte. Längtar redan till nästa träning. Måste ta mig ut i skidspåret och motionera mina fyrbenta vänner. Det går lite segt då det är så mycket annat som kommer i vägen.

Ska försöka bli bättre på mina uppdateringar det får bli mitt nyårs löfte till er mina trogna läsare. Ha de till nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0