Kallt brrrrrrrrr.....

Fy vad kallt det börjar att bli. Helgen har vi tillbringat i Luleå hos Andreas föräldrar. På fredagen när vi kom fram så var vi till freddan och ullis och fikade. På lördagen for jag och Ante till stan och köpte hundmat. Då undrar alla varför köpa hundmat i Luleå finns det ej i Gällivare. Hos oss så måste vi beställa och denna gång hade matte glömt. På lörd em så tog jag och Jeanette en lång promenad med hundarna. Efterpromenaden var det bara och slänga in dem i duschen.  Kl 18:00 så skulle vi till Ante och Jeanette på middag. Jättetrevligt då det inte blir så ofta. Senare oplanerat så for vi på pubafton. Han till och med vara på skoternsdag på söndag och efteråt ta en hamburgare på max.


Foto Brändöhamn en höstdag i slutet av oktober.

På Tisdagen så var jag och hundarna och hämtade min storebrors barn från fritids och dagis. Vi var lediga och de hade  höstlov.  Först var vi och promenerade med hundarna och sen for vi på "Dollar store" och köpte nya ritblock och pennor som jag lovat. Vi hade en jätte rolig dag som vi avslutade med ett foto och middag. Måste erkänna att både matte och hundar var ganska trött efter dagens bravader men kul hade vi.


Foto: fr vä Gizmo, Sofia, Lisa, Eddy och Maja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0